צוות המרפאה

ד"ר יעקב עזרא

מנהל המרפאה הרב-תחומית "פסיפס". ד"ר עזרא הוא רופא בכיר במחלקה הנוירולוגית בבית החולים סורוקה המנהל את השירות לנוירולוגיה תפקודית בבית החולים ויו"ר (משותף) של האגודה הישראלית לפסיכוסומטיקה.

ד"ר  עזרא, מומחה בנוירולוגיה ומורשה להוראה מדעית של היפנוזה רפואית, מרצה באוניברסיטת בן גוריון.
בוגר ביה"ס לרפואה של הטכניון. בשירותו הצבאי שימש כראש תחום נוירולוגיה בצה"ל, עבד כרופא בכיר במחלקה הנוירולוגית ובמרפאת כאב בהדסה עין כרם, שימש כסגן מנהל המחלקה הנוירולוגית בסורוקה וסגן יו"ר האגודה הישראלית להיפנוזה.

תחומי ההתמחות העיקריים של ד"ר עזרא הם, טיפול בכאבי ראש, בכאבים כרוניים ובהפרעות פסיכוסומטיות. ד"ר עזרא פיתח את מודל ארבעת האשכולות המאפשר לאבחן בצורה יעילה מהם יחסי הגומלין בין הגוף לנפש ולטפל בצורה המותאמת אישית לחולה.

יונה לוריא

פסיכולוג רפואי מומחה- מדריך, עובד בבית החולים הדסה כפסיכולוג רפואי ראשי האחראי על היחידה לפסיכולוגיה רפואית והכשרת המתמחים בתחום זה בבית החולים. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה והיסטוריה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בפסיכולוגיה רפואית ממכללת תל אביב – יפו. למדתי לאורך השנים תחומה הכשרה מגוונים אשר מאפשרים טיפול יעיל עבור המטופלים שלי. בין היתר, CBT, ביופידבק, היפנוזה, מדיטציה רפואית.  מטפל ומלווה אנשים המתמודדים עם מגוון של מצבי חולי כגון, התקפי לב ומחלות לבביות, מחלות אונקולוגיות, כאב כרוני, פיברומיאלגיה, IBS. בנוסף, מטפל באנשים המתמודדים עם מצבי חרדה, דיכאון, PTSD, OCD.

עודד המרמן

פסיכולוג רפואי מומחה. עודד המרמן הוא פסיכולוג רפואי מומחה, מורשה להפנוט ומטפל בטיפול נרטיבי, במיינדפולנס ובטיפול קוגניטיבי-התנהגותי. בוגר האוניברסיטה העברית בפסיכולוגיה ובמחשבת ישראל ובעל תואר שני בפסיכולוגיה רפואית מהמכללה האקדמית תל אביב – יפו. עודד המרמן עובד בתחום הציבורי כפסיכולוג במרפאת סוכרת, במרפאה הגסטרואנטרולוגיה, במרפאה הבריאטרית ובמרכז להיפנוזה בהדסה, במרפאה לנוירולוגיה תפקודית בסורוקה ובקופת חולים מאוחדת. כיום, הוא דוקטורנט למדעי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון ועושה מחקר בתחום הטיפול בהפרעות רפואיות ללא מקור אורגאני ברור. תחומי עניין נוספים כוללים: פסיכולוגיה ורוחניות, טיפול אקזיסטנציאלי, טיפול בטבע ובעזרת פעילות גופנית.

אנה גוטקובסקי

מטפלת בתנועה (M.A). בנוסף, בוגרת תכנית תלת שנתית לטיפול הורה-ילד (טיפול דיאדי)  וכן מורה לתכניות מבוססות מיינדפולנס. MBSR (מיינדפולנס להפחתת מתחים) ו MBCT (מיינדפולנס לאנשים המתמודדים עם דכאון וחרדה). במפגשי טיפול בתנועה אנו עושים שימוש הן בשיח והן בתנועה על מנת לברר סוגיות שונות אשר מעסיקות את האדם. כמו כן, דרך התנסויות תנועתיות אשר מותאמות אל הפונה ניתן לשכלל ולשפר את מערכת היחסים עם הגוף  ואת יכולת ההתמודדות עם סוגיות גופניות, כמו גם רגשיות. הטיפול יכול להינתן באופן פרטני או קבוצתי.

איילת עירון

פיזיותרפיסטית המטפלת בכאב. עבדה במחלקת שיקום כאב בבית החולים תל-השומר, מחלקה פורצת דרך ומובילה בתחום שמביאה אג'נדה ייחודית בתחום הרפואי ופרא רפואי. הדגש בגישה של איילת הוא בטיפול והקלה בתחום כאב כרוני. כפיזיותרפיסטית כאב  מוענקים בתהליך הטיפולי כלים פרקטיים במטרה לשלוט בכאב במקום שהוא ישלוט במטופל ובכך יש השפעה מהותית לשיפור איכות חיי המטופל. חלק מרכזי בעבודה הוא להתעדכן בכל חדשנות מחקרית ורפואית בתחום. חשיבות רבה יש לשיתוף הפעולה של המטופל בתהליך. רצוי שהמטופל ירגיש מחוייב ואקטיבי למצוא פתרון והקלה ולא רק טכנית עם הגוף שלו. באמצעות עבודה משותפת וליווי להטמעת כלים, הטיפול מאפשר להפחית עצמת כאב.

נעמה סגל

פסיכולוגית רפואית, התפתחותית וחינוכית. ניסיון רחב בכל הגילאים מהגיל הרך עד הגיל השלישי ובמגוון של מחלות גופניות, ובעיקר: באונקולוגיה, בנירולוגיה ובאנדוקרינולוגיה. ניסיון טיפולי בעבודה עם הפרעות אכילה, דיכאון וחרדה. מטפלת בעברית ובאנגלית. המטרה שלי כפסיכולוגית היא לשפר את רווחת החיים של הלקוחות שלי. הגישה שלי היא אינטגרטיבית ונשענת על תיאוריות ושיטות פסיכודינאמיות, CBT, ACT, MBT, טיפול נרטיבי וטיפול משפחתי.

ד"ר בן עמית

ד"ר בן עמית הוא רופא מומחה בפסיכיאטריה, בוגר אוניברסיטת אוקספורד בתחום הפרמקולוגיה (מדעי התרופות) ולימודי המשך ברפואה לשיכוך כאב מהטכניון. ד"ר עמית הוא הפסיכיאטר הראשי של המרכז הרפואי השיקומי "רעות", המסונף לאוניברסיטת תל אביב, ובעל נסיון רב בטיפול במתח וחרדה, דכאון, כאבים כרוניים ופיברומיאלגיה וכן הפרעה פוסט-טראומתית ("PTSD"). מאמין בגישה הוליסטית, הכוללת טיפול רב-מקצועי, הפגת מתח, שיפור אורחות חיים ופעילות גופנית, ומיעוט טיפול תרופתי ככל הניתן.

שואהנה יוסף

שואהנה יוסף הינו פיזיותרפיסט מוסמך BPT. בוגר קורסים והשתלמויות מקצועיות רבות. בעל נסיון של 12 שנים בטיפול בבעיות אורתופדיות ותרפיה מנואלית, דיקור יבש בשילוב אלקרותרפיה , טייפינג וטכניקות נוספות. בעל תעודה מטעם התאחדות הכדורגל הישראלית לטיפול בפציעות ספורט. מבצע התאמת מדרסים במקום לאחר בדיקה מקיפה. מזה כ5 שנים התמקצע בטיפול במפרק הלסת, סחרחורות ובעיות שיווי משקל וסייע לשיפור איכות החיים של מטופליו.
קשוב ואכפתי למטופליו. מלווה בתהליך שיקום עם יחס אישי ביותר, תוך כדי ראייה והדרכה של השילוב בין גוף ונפש.

עמי (עמליה) אהלי

שמי עמי (עמליה) אהלי ואני פסיכולוגית הרשומה בפנקס הפסיכולוגים ומטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת. ברשותי תואר שני בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן כמו גם תעודה בלימודי טיפול משפחתי וזוגי מאוניברסיטת תל-אביב ,וכן הנני בעלת תעודת הסמכה מהאגודה הישראלית המסמיכה מטפלים זוגיים ומשפחתיים. בנוסף, סיימתי את הקורס השנתי של נט"ל בטיפול בטראומה ואני מוכרת כספקית על ידי משרד הביטחון.

האוריינטציה הטיפולית שלי (גם במקרה של טיפול בפרט) הינה תמיד משפחתית. כוונתי הינה ראית האדם בהקשר רחב ומורכב הרבה יותר מאשר כיחיד שכל התנהלותו הרגשית מושפעת מהקורה אותו בתוכו בלבד.

כמו כן ,אני מקורבת לזרם הנרטיבי בטיפול משפחתי (שעל מייסדיו נמנה מייקל וויט) המאמין בכוחות שבאדם ובחיפוש אחר צמיחה והעצמה ולא בהתעכבות בלעדית על הכואב, המונע והמתסכל.

אייל אור-אל

פסיכולוג רפואי מתמחה. בוגר האוניברסיטה העברית בפסיכולוגיה ומדעי הקוגניציה ובעל תואר שני בפסיכולוגיה רפואית ממכללת תל אביב יפו. עבד ברפואה הציבורית בבית החולים קפלן במרפאה האנדוקרינולוגית ובמרפאת HIV.
 ניסיון נרחב בעבודה עם מבוגרים בדגש על התמודדות עם מחלות כרוניות, מצבים גופניים מעוררי מצוקה, בעיות שינה ושיפור התמודדות עם מחשבות שליליות חוזרות.
הטיפול הוא בשילוב של מספר שיטות: דינאמית, קוגניטיבית-התנהגותית, ביופסיכוסוציאלית, תרפיית קבלה ומחויבות; ועוד, תוך השמת דגש על התאמה לצרכי המטופל והענקת כלים להתמודדות עם המצב מעורר המצוקה.

אלון ולטמן

אלון ולטמן הוא פסיכולוג רפואי מומחה. מטפל בטיפול קוגניטיבי התנהגותי, מיינדפולנס (קשיבות) ו- Somatic Experiencing (SE). בנוסף הוכשר לטיפול בEMDR , נוירופידבק ובהיפנוזה. בוגר אוניברסיטת בן גוריון במדעי ההתנהגות ובעל תואר שני בפסיכולוגיה רפואית מהמכללה האקדמית תל אביב-יפו. בעל ניסיון רב בטיפול בטראומה ובמצבים רפואיים שונים. עבד לאורך שנים בבית החולים הדסה עין כרם במערך הלב, במרפאת כאב וביחידת הסוכרת.  בעל ניסיון רב בעבודה עם חיילים משוחררים לאחר חוויות קרב ושירות קרבי. ממייסדי תוכנית "מסע שחרור" העוסקת בעיבוד חוויות לחימה לקבוצות של חיילים משוחררים. במקביל לעבודתו במרפאה, מתפקד אלון כמנהל המקצועי של תוכנית מסע שחרור במטיב, המרכז הישראלי לפסיכוטראומה.

מטפל ומלווה אנשים המתמודדים עם משברי חיים, טראומה, דיכאון, חרדה והתמודדויות רפואיות שונות.

צרי וידר

פסיכולוג שיקומי מומחה, עם ניסיון בטיפול באנשים החווים קשיי הסתגלות למצבים רפואיים מורכבים, למשברי חיים, או לחיים עם מוגבלות. למדתי פסיכולוגיה ופילוסופיה יהודית באוניברסיטת בר-אילן, ופסיכולוגיה שיקומית באוניברסיטת אריאל. לאחר מכן התמחיתי בשיקום בקהילה של אנשים עם מוגבלויות וכן במחלקות אשפוז בבית חולים שיקומי.
מטפל בגישה שיקומית, השואפת להוביל תהליך עיבוד האובדן וצמיחה פוסט טראומטית, תוך עבודה רב-מקצועית המותאמת לצרכי המטופל.
בנוסף, עוסק באבחון נוירופסיכולוגי לאנשים החווים שינויים קוגניטיביים ורגשיים לאחר פגיעה, תהליך ניווני ועוד. זאת במטרה למפות תחומי חוזק וחולשה ולתת לאדם דו"ח מצב אינטגרטיבי של תפקודו הנוכחי, עם המלצות ייעודיות להמשך טיפול ושיקום.

סובלים מבעיות רפואיות וכאבים כרוניים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם